Avem multe lucruri de rezolvat si un timp si mai scurt sa le facem. Cum putem sa tinem pasul in acest ritm? Schimba modul de abordare al lucrurilor!

Acest prim pas este baza pentru a deveni mai eficient, iar timpul nu va mai parea un dusman necrutator.

Vrei sa faci lucrurile mai eficient? Incearca aceste mici trucuri!

1.Invata mai bine ce nu stii

Un motiv pentru care pierzi timp in rezolvarea unei sarcini este ca nu stapanesti bine domeniul. Trebuie sa verifici diferiti termeni si sa le intelegi sensul.

Schimba modul in care faci lucrurile. Rezerva un timp in care sa te documentezi despre acel domeniu, ca data viitoare sa intelegi exact despre ce este vorba.

Invata sa stapanesti lucrurile pe care nu le stiai initial si vei elimina astfel un hot al timpului tau.

2.Opreste-te din multitasking

Poate crezi ca esti mai eficient daca faci mai multe lucruri deodata. Putini sunt cei care se pot concentra pe 2 task-uri in acelasi timp, mai ales daca ele cer concentrare si profunzime.

In momentul in care faci multitasking, exista mari sanse sa le realizezi la nivel superficial, iar calitatea sa aiba de suferit.

Oamenii cu adevarat eficienti se concentreaza pe finalizarea cu bine a  unei singuri  sarcini. Si sunt ca au facut-o cum trebuie si nu mai trebuie sa revina asupra ei.

Abia apoi, trec la urmatoarea sarcina o rezolva complet si asa mai departe.

 

3.Comunica eficient

Daca ai o sarcina noua, pune toate intrebarile care iti vin in minte pentru a duce sarcina la bun sfarsit de la inceput.

Ai grija la acuratetea mailurilor, in special pe care le trimiti tu, pentru a fi sigur ca transmit mesajul potrivit. In ceea ce priveste mailurile pe care le primeste, citeste-le de 2-3 ori, da-I un reply cu o intrebare si nu te apuca de treaba pana nu intelegi exact ce a vrut sa zica acel mail.

 

4.Timpul alocat sarcinilor

Identifica ce sarcini poti rezolva rapid si care sunt cele care necesita mai mult timp pentru a le solutiona. Odata ce ai descoperit acest lucru, vezi cum poti face pentru a rezolva mai eficient pe cele care iti iau mai mult timp.

 

Vrei sa ai mai multa eficienta la birou? In primul rand, schimba abordarea! Apoi incearca aceste mici trucuri psihologice pentre a rezolva sarcinile mai productiv.