Nimeni nu a spus că e ușor să-ți dezvolți afacerea, pentru că trebuie să fii pregătit pentru provocare. Ai nevoie doar de un plan, dar și de o echipă potrivită, produsul sau serviciul potrivit. Acum, este doar o chestiune de timp de a vă prezenta imaginea de brand în fața mai multor oameni, însă nu orice oameni, ci oamenii potriviți, cei pe care îi poți transforma în clienți o perioadă lungă de timp, moment în care intervine rolul advertorialelor SEO, cele prin care poți să îți dezvolți afacerea mai rapid și mai rentabil decât ai putea crede.  Iată cum se face, pentru că DataVision te ajută cu câteva îndrumări.

De ce să alegi advertoriale SEO de la DataVision?

Peste 1 trilion de căutări au loc în fiecare zi. Aproape 75% dintre ele sunt prin Google. Peste 50% din traficul site-ului de afaceri vine prin aceste căutări. Nu-i așa că sună minunat? Site-ul web din partea de sus a căutărilor organice primește peste 1/3 din clicurile organice din căutări. „Organic” este un termen folosit de agenții de marketing online, un termen care descrie listele de căutare obișnuite. Google ajunge să decidă care sunt primele 3 site-uri în rezultatele organice. Dacă nu te afli într-unul dintre primele 3 locuri de căutare organice, ei bine, cota ta de trafic organic este aproape inexistentă și trebuie să iei o decizie.

Marile companii cheltuiesc milioane pentru a revendica acele locuri de top prin SEO.

Advertorialele SEO sunt vitale pentru succesul pe termen lung al site-ului dumneavoastră, dar unii pot folosi trucuri și tactici pentru a câștiga acele locuri de top. Chiar și atunci când cheltuiesc astfel de bani, este nevoie de luni până la un an pentru a ajunge chiar la prima pagină. Majoritatea întreprinderilor mici nu au așa timp să aștepte. Nu au bani să investească în ceea ce privește orizontul de rentabilitate atât de îndepărtat.

Advertorialele SEO rezolvă această problemă

Publicitatea SEO vă duce instantaneu în partea de sus a căutărilor, dar se concentrează și pe obținerea acestor locuri de top pentru trafic organic. Este strategia dublă de care aveți nevoie pentru creștere și succes pe termen lung. De altfel, puteți să vă stabiliți propriul buget și să ajungeți rapid la publicul potrivit cu mesajul potrivit, investing într-o strategie organică pe termen lung, mai rentabilă, în același timp.

Ce sunt advertorialele SEO ?

Există două laturi vitale ale  publicității SEO, care include optimizarea site-ului, astfel încât să fie mai vizibil în căutările organice. O modalitate de a face publicitatea este PPC, adică publicitate cu plata pe click. Google și alte motoare de căutare precum Bing vă vor permite să plătiți pentru a fi în topul căutărilor. Practic, nu există o modalitate mai bună de a crește traficul pe site-ul mai rapid decât acesta.